اگر خواستار تعویض لاستیک های قدیمی خودروی تویوتا کمری هستید، بایستی یک سری اطلاعات جامع نسبت به سایز رینگ خودرو و همچنین مشخصات فنی تایرهای فابریک خودرو داشته باشید. فروش لاستیک کمری در سایزهای متفاوت صورت می پذیرد چون ارتباط مستقیم با سایز رینگ خودرو دارد. شرکت تویوتا در سال های متوالی، اتومبیل کمری را ارتقاء داده و متناسب با تولیدات جدید از رینگ هایی با سایز متفاوت استفاده نمودند. این چنین هنگام خرید لاستیک کمری متناسب با رینگ های سایز 16، 17 و یا 18 بایستی مناسب ترین تایر را تهیه نمائید. فروشگاه چرخ و یدک از جمله فروشندگان مطرح و با سابقه در حوزۀ لاستیک خودرو مانند لاستیک کومهو به شمار می روند که توانسته اند بر حسب نیاز بازار، محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه نمایند.

انواع سایز لاستیک کمری

خودروی تویوتا کمری تجهیز به گیربکس 6 دنده اتومات، پیشرانه 4 سیلندر و حداکثر قدرت موتور 181 اسب بخار و همچنین 235 نیوتن متر گشتاور می باشد. این چنین با مد نظر قرار دادن سایز رینگ خودرو و شرایط محیطی که قصد استفاده از این اتومبیل را دارید، می توانید بهترین مدل لاستیک کمری را خریداری نمائید. از رایج ترین سایزهای لاستیک کمری می توان به 215/60R16، 215/55R17 و 225/45R18 اشاره نمود. لازم به ذکر است که هم اکنون متناسب با مدل اتومبیل، از میان برندهای معتبر موجود در بازار، بهترین مدل لاستیک کمری را خریداری نمائید.

در نتیجه قیمت لاستیک کمری بر اساس سایز، مشخصات فنی و برند آن تعیین می گردد. البته وارداتی بودن برندهای خارجی و نوسان قیمت ارز در داخل ایران، باعث می گردد تا افراد با قیمت های متفاوت اقدام به   خرید لاستیک کومهو نمایند. جهت مشاهدۀ مدل و سایزهای استاندارد لاستیک کمری می توانید نگاهی به محصولات رایج در فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک داشته باشید.

اتومبیل تویوتا کمری دارای طراحی بدنۀ مدرن و خاص می باشد. به دلیل عملکرد فنی بالا، نوع لاستیک کمری که در مونتاژ این خودرو مورد استفاده قرار گرفته است، قادر به پاسخگویی حداکثر گشتاور 235 نیوتن متر و حداکثر سرعت 195 کیلومتر بر ساعت می باشد. این چنین هنگام تعویض تایرهای قدیمی تویوتا کمری، بایستی نگاه کلی بر مشخصات فنی مندرج بر روی لاستیک فابریک کمری داشته باشید. چنین مشخصاتی می تواند بهترین راهنما برای شما محسوب گردد و شما را در انتخاب و خرید لاستیک کمری مناسب و استاندارد کمک کند. فروشگاه چرخ و یدک متناسب با نوع فعالیتی که در زمینۀ فروش لاستیک خودرو دارند، می توانند شما را در انتخاب لاستیک کمری استاندارد در برندهای خارجی و ایرانی به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

خرید لاستیک کمری مناسب

از جمله برندهایی که می توانید جهت خرید لاستیک تویوتا کمری انتخاب نمائید عبارتند از : لاستیک نکسن، لاستیک کومهو، لاستیک هانکوک، لاستیک میشلن، لاستیک پیرلی، لاستیک تراینگل، بارز، یزد تایر، ایران تایر و ... می باشند. این چنین با مد نظر قرار دادن سایز رینگ خودرو و همچنین موقعیت مکانی و محیطی که قصد استفاده از اتومبیل تویوتا کمری را دارید، می توانید نسبت به خرید لاستیک کمری از نوع تمام فصل، زمستانه و یا تابستانه اقدام نمائید.

البته در دسته بندی فروش لاستیک کمری، می توانید شاهد ارائه پیشنهادات خرید لاستیک رادیال، بایاس و ران فلت باشید. هر کدام از آنها مبتنی بر تکنولوژی متفاوت ساخته شده اند و دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد می باشند. به عنوان مثال افرادی که قصد استفاده از اتومبیل تویوتا کمری را در جاده های خاکی و طبیعت دارند، انتخاب لاستیک آفرود کمری می تواند بهترین گزینه محسوب گردد. این در حالی است که انتخاب لاستیک ران فلت برای کمری، امکان رانندگی اتومبیل را در حالت پنچری با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت فراهم می آورد و به همین دلیل از ایمنی بالایی برخوردار است. جهت مشاهدۀ مدل های بیشتر و در نهایت خرید آنلاین لاستیک کمری می توانید با فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک تماس حاصل فرمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 176
نمایش همه
علاقه مندی ها ()