لاستیک کومهو به عنوان یک برند کره ای در ایران و سایر کشورها شناخته می شود. کمپانی کومهو سال های متوالی است که توانسته اند در حوزۀ تولید و فروش لاستیک فعالیت داشته باشند. محصولات این کمپانی از تنوع بالایی برخوردار هستند و این مسئله باعث می گردد تا شرکت های خودروسازی راحت تر بتوانند متناسب با مدل های متنوع اتومبیلی که تولید می کنند، مناسب ترین لاستیک کومهو را انتخاب نمایند. در واقع برخی از شرکت های خودروسازی، جهت انتخاب لاستیک خودروهای خود از لاستیک های کومهو استفاده می نمایند. فروشگاه چرخ و یدک یکی دیگر از وارد کنندگان لاستیک خودرو در ایران شناخته می شوند که توانسته اند در لیست محصولات خود، موفق به فروش لاستیک کومهو در مدل های متفاوت گردند.

فاکتورهای مؤثر در خرید لاستیک کومهو

از جمله انواع دسته بندی لاستیک کومهو می توان به لاستیک های معمولی و آفرود اشاره نمود. این در حالی است که برای برخی از خودروهای شاسی بلند، از همان ابتدا مجهز به لاستیک های آفرود هستند چون امکان حرکت خودرو در مسیرهای ناهموار را فراهم می نماید. هنگام خرید لاستیک کومهو بایستی توجه و دقت کافی نسبت به مشخصات فنی چنین محصولاتی داشته باشید. هم اکنون از طریق مراکز فروش معتبر در سطح بازار، می توانید نسبت به خرید لاستیک کومهو تمام فصل، زمستانه و یا تابستانه اقدام نمائید.

معمولاً لاستیک زمستانه کومهو دارای آجی عمیق است و از سطح خارجی لاستیک، پر از شیارهای متقاطع می باشد. البته در برخی از مدل های لاستیک زمستانه، شاهد به کارگیری میخ های فلزی و یا سرامیکی هستیم. بدین ترتیب بتوانند سطح چسبندگی لاستیک را نسبت به جاده بیشتر نمایند. جهت سفارش خرید لاستیک پیرلی و لاستیک کومهو اورجینال و با کیفیت می توانید نگاهی به محصولات در فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک داشته باشید. این چنین با آسودگی خاطر، قادر به خرید بهترین لاستیک خودرو خواهید بود.

لاستیک کومهو یکی از برندهای معروف و شناخته شده در ایران به شمار می رود. چندین دهه است که شاهد فروش لاستیک کومهو در بازار هستیم و توسط برخی از فروشندگان لاستیک، با کیفیت بالا قادر به خرید این نوع تایر خواهید بود. لاستیک ماشین از اجزای مهم به شمار می رود که از سطح تماس و چسبندگی بالایی برخوردار می باشد. اگر خواستار خرید لاستیک کومهو برای اتومبیل خود هستید، بایستی توجه و دقت کافی نسبت به مشخصات فنی آن داشته باشید. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، می توانید از طریق فروشگاه چرخ و یدک اقدام نمائید.

خرید لاستیک کومهو در مدل های متفاوت

با توجه به تنوع محصولات کمپانی کومهو، با آسودگی خاطر می توانید مناسب ترین لاستیک کومهو را خریداری نمائید. این چنین از طریق مراکز معتبر، می توانید اقدام به خرید این برند معتبر نمائید. در صورت تمایل به خرید لاستیک کومهو محصول کشور کرۀ جنوبی، بایستی نسبت به اصل بودن آن اطمینان حاصل نمائید. ضمن آنکه مشخصات فنی مندرج بر روی تایر را مد نظر قرار دهید و سپس با آسودگی خاطر، منطبق بر مشخصات فنی خودرو، بایستی انتخاب لاستیک کومهو را انجام دهید.

در دسته بندی لاستیک کومهو می توانید، شاهد تولید و فروش لاستیک های زمستانه، تابستانه و تمام فصل باشید. با مد نظر قرار دادن فاکتورهای مهم و اساسی منجمله شرایط محیطی، نوع کاربری خودرو و نوع جاده می توانید اقدام به خرید لاستیک کومهو معمولی، آفرود و یا همه جا رو نمائید. هر کدام از این دسته بندی ها، دارای ویژگی های منحصر به فرد هستند. بنابراین در زمان خرید لاستیک کومهو، با دقت بالا به بررسی قسمت های مختلف تایر بپردازید. در این صورت، راحت تر می توانید از میان محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک، اقدام به خرید لاستیک کومهو همراه با گارانتی معتبر نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 187
نمایش همه
علاقه مندی ها ()