در صورت تمایل به خرید لاستیک و تعویض تایرهای قدیمی اتومبیل، بایستی یک سری اطلاعات اولیه در رابطه با چنین موضوعی داشته باشید. عمدتاً رانندگی با خودروهایی که دارای لاستیک استاندارد هستند، بسیار لذت بخش است و می تواند لحظات خوبی را برای راننده و سرنشینان فراهم آورد. همانطور که می دانید لاستیک های خودرو از جمله قطعات فرسایشی محسوب می گردند که بایستی هر چند سال یکبار و یا به دلایل تصادف و از بین رفتگی لایۀ خارجی تایر، با لاستیک های جدید و نو تعویض شوند.

جهت  خرید لاستیک می توانید با کارشناسان فروش ما در فروشگاه چرخ و یدک تماس گرفته و مشورت نمائید.

مهمترین فاکتورها در خرید لاستیک

لاستیک خودرو به عنوان قطعۀ انتقال دهندۀ قدرت و سرعت در این وسیله به شمار می رود و نقش بسزایی بر روی دوام و طول عمر این محصول دارد. هم اکنون متناسب با مدل خودرو، می توانید بهترین انتخاب لاستیک را انجام دهید. هنگام خرید لاستیک بایستی فاکتورهای متعددی در نظر گرفته شود، که هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد هستند. تاریخ تولید از جمله موارد مهمی است که در زمان خرید لاستیک بایستی از سوی خریدار در نظر گرفته شود.

چرا که استفاده از لاستیک تاریخ گذشته، با اینکه سالم است، از طول عمر کمتری برخوردار هستند. بنابراین صرف نظر از قیمت لاستیک، بایستی منطبق بر سال جاری، اقدام به خرید لاستیک خودرو نمائید که طول عمر مفید آن بالا باشد. از دیگر شاخص های مهم و اساسی در خرید لاستیک می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

  • روش ساخت تایر
  • میزان قطر رینگ
  • شاخص وزن مجاز
  • حداکثر سرعت مجاز
  • نسبت فاق به پهنای تایر
  • نوع لاستیک بر اساس مدل خودرو
  • پهنای تایر بر حسب میلی متر

با این تفاسیر، از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک می توانید به صورت غیر حضوری و اینترنتی اقدام به خرید لاستیک کومهو اورجینال نمائید.

 

خرید لاستیک، هر چند سال یکبار برای مالکین خودرو ضرورت دارد. فاکتورهای مهمی همچون کلاس خودرو، شرایط جاده و محیط بر روی انتخاب مدل و سایز لاستیک خودرو تأثیرگذار می باشند. بنابراین متناسب با مدل خودرو، بایستی در انتخاب و خرید لاستیک توجه و دقت کافی داشته باشید. در لیست فروش لاستیک خودرو، امکان خرید لاستیک زمستانه، تابستانه و تمام فصل فراهم می باشد. در نتیجه مالکین خودرو متناسب با منطقه و شرایط آب و هوایی آنجا، بایستی در انتخاب و خرید لاستیک اتومبیل توجه نمایند. فروشگاه چرخ و یدک از جمله تأمین کنندگان و فروشندگان لاستیک های خودرو در تهران فعالیت خود را آغاز نموده اند. این چنین در لیست محصولات خود، امکان خرید لاستیک رادیال، بایاس و ران فلت را در برند و سایزهای متفاوت فراهم نموده اند.

مهمترین نکات خرید لاستیک

به طور کلی، پیش از خرید لاستیک خودرو، کسب یک سری اطلاعات اولیه نسبت به دسته بندی محصولات موجود، به شما کمک می کند که بتوانید بهترین انتخاب خود را داشته باشید. با توجه به اینکه در صنعت لاستیک سازی، شاهد طراحی و تولید لاستیک در دسته بندی متفاوت هستیم. بدین ترتیب مالکین خودرو، راحت تر می توانند از میان محصولات موجود، بهترین مدل لاستیک را برای خودروهای سواری، شاسی بلند و ... خریداری نمایند.

هنگام خرید لاستیک، بر اساس نوع جاده، رانندگان قادر به انتخاب لاستیک معمولی، لاستیک آفرود و یا لاستیک همه جا رو خواهند بود. لازم به ذکر است که هر دسته بندی، از نظر طراحی و شکل ظاهری دارای یک سری تفاوت نسبت به یکدیگر می باشند. این چنین متناسب با مدل خودرو و شرایط محیطی می توانید برای خرید لاستیک استاندارد و مناسب اقدام نمائید. همانطور که می دانید، انتخاب نادرست لاستیک برای اتومبیل، می تواند صدمات جدی به خودرو وارد کند. ضمن آنکه فرمان پذیری اتومبیل را می تواند تحت تأثیر خود قرار دهد. جهت خرید اینترنتی لاستیک رادیال در برندهای معتبر خارجی و ایرانی می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 240
نمایش همه
علاقه مندی ها ()