چندین دهه از تولید فروش لاستیک پیرلی در سایزهای متفاوت می گذرد. کمپانی پیرلی در کشور ایتالیا و توسط جیووانی باتیستا پیرلی راه اندازی شده است. این کمپانی معتبر توانسته اند پس از بررسی های فراوان، موفق به طراحی و تولید لاستیک خودرو با مشخصات فنی متفاوت گردند. از آن زمان تا کنون اکثر شرکت های خودروسازی مطرح در جهان جهت انتخاب تایرهای فابریک اتومبیل خود، اقدام به خرید لاستیک پیرلی می نمودند. کمپانی پیرلی توانست در طول فعالیت حرفه ای خود، موفق به کسب جوایز بین المللی و همچنین گواهینامه کنترل کیفیت گردند. در همین راستا، فروشگاه چرخ و یدک توانسته است در لیست محصولات پرفروش خارجی، امکان خرید لاستیک پیرلی را برای عموم مشتریان فراهم آورند.

نکات کلیدی در خرید لاستیک پیرلی

اگر در پی انتخاب لاستیک پیرلی اورجینال هستید، بایستی به مراکز معتبر و شناخته شده در بازار مراجعه نمائید. ضمن آنکه مراجعه به مراکز فروش اینترنتی لاستیک، به شما کمک می کند که بتوانید راحت تر انتخاب و خرید خود را از میان محصولات موجود در فروشگاه انجام دهید. کمپانی پیرلی از همان ابتدا، تمرکز مجموعۀ خود را بر تنوع محصولات خود قرار داد و توانستند با بهره گیری از مواد اولیۀ مرغوب و پیشرفت فناوری، روز بروز لاستیک های پیرلی با کیفیت تولید و روانۀ بازار جهانی نمایند.

فروش انواع لاستیک پیرلی در دسته بندی متفاوت صورت می پذیرد. در واقع طراحی بدنۀ خارجی لاستیک خودرو به عوامل مهمی منجمله شرایط محیطی و جنس سطح جاده بستگی دارد. بنابراین اگر به دنبال خرید لاستیک پیرلی هستید، بایستی به بررسی طرح گل لایۀ بیرونی لاستیک و همچنین مشخصات فنی و سایز تایر بپردازید. سپس متناسب با شرایطی که از اتومبیل خود استفاده می نمائید، می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، نسبت به خرید لاستیک پیرلی اصل اقدام نمائید.

لاستیک پیرلی در دسته بندی متفاوت تولید و به بازار مصرف عرضه می شوند. با توجه به سابقۀ طولانی و درخشانی که کمپانی پیرلی در زمینۀ طراحی و تولید لاستیک خودرو دارند، توانسته اند نیاز بازار را مرتفع سازند. در نتیجه پس از بررسی های فراوان، شرکت های بزرگ خودروسازی در دنیا توانسته اند از محصولات کمپانی پیرلی برای لاستیک فابریک محصولات خود استفاده نمایند. ضمن آنکه کمپانی پیرلی یکی از باسابقه ترین اسپانسرهای مسابقات فرمول یک و سواری محسوب می گردند. در نتیجه فروش لاستیک پیرلی در سطح جهانی دارای متقاضیان بسیاری می باشد. فروشگاه چرخ و یدک نیز بر اساس تقاضای بازار، در لیست محصولات پرفروش خود، امکان خرید لاستیک پیرلی را فراهم نموده اند.

فروش اینترنتی لاستیک پیرلی

در انتخاب سایز لاستیک پیرلی بایستی فاکتورهای مهم منجمله مشخصات فنی خودرو را مد نظر قرار دهید. این در حالی است که شرایط آب و هوای منطقه ای که از خودرو استفاده می نمائید، در کنار نوع جاده موارد دیگری هستند که بایستی در زمان خرید لاستیک پیرلی از سوی خریدار در نظر گرفته شوند. از جمله دسته بندی های اصلی لاستیک پیرلی می توان به تایرهای زمستانه، تابستانه و تمام فصل اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، می توانید بهترین لاستیک پیرلی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری نمائید.

نکات متعدد دیگری منجمله جنس جاده های هموار و غیر هموار نیز بر روی انتخاب نوع لاستیک پیرلی تأثیرگذار می باشد. کمپانی پیرلی توانسته است با استفاده از تکنولوژی پیشرفته، کیفیت محصولات خود را ارتقاء ببخشد و در نتیجه توانسته اند موفق به طراحی و فروش لاستیک پیرلی از نوع رادیال و بایاس گردند. این چنین رانندگانی که از اتومبیل خود در جاده های آسفالت استفاده می کنند، می توانند لاستیک رادیال را انتخاب نمایند. این در حالی است که طبیعت گردانی که از اتومبیل شخصی خود استفاده می نمایند، بایستی خودرو را به لاستیک های آفرود پیرلی مجهز نمایند. جهت بررسی بیشتر و دقیق مشخصات فنی انواع لاستیک پیرلی می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 232
نمایش همه
علاقه مندی ها ()