کمپانی نکسن در کشور کرۀ جنوبی واقع شده است و صنعت لاستیک سازی را توانسته اند در سال 1942 میلادی با عنوان تجاری هیونگ آی آغاز نمایند. لاستیک نکسن از دیگر برندهای معروف کره ای است که توسط برخی از مراکز فروش لاستیک های خارجی در سطح بازار عرضه می شود. شرکت نکسن با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی توانستند به موفقیت های عظیم دست پیدا کنند و محصول با کیفیتی را تولید و روانۀ بازار جهانی نمایند. حال حاضر فروش لاستیک نکسن در سایز و مدل های متفاوت صورت می پذیرد و بدین ترتیب رانندگان مبتنی بر مشخصات فنی خودرو و عوامل دیگری همانند شرایط آب و هوایی و میزان همواری جاده می توانند بهترین انتخاب لاستیک نکسن را داشته باشند. فروشگاه چرخ و یدک با سال ها فعالیت در زمینۀ فروش لاستیک های خارجی، معتبرترین برندهای موجود در بازار جهانی را در دسترس انتخاب مشتریان قرار می دهند.

مهمترین نکات خرید لاستیک نکسن

افرادی که قصد تعویض تایرهای قدیمی اتومبیل خود را دارند، بایستی اطلاعات جامع نسبت به مشخصات فنی لاستیک استاندارد کسب نمایند. در واقع یک سری حروف و اعداد بر اساس جدول بندی بین المللی در صنعت لاستیک سازی، بر روی انواع لاستیک نکسن و برند دیگر درج می شوند. هر کدام از این علائم دارای مفهوم خاصی می باشند و به همین دلیل افرادی که در پی خرید لاستیک نکسن هستند، از میان سایزهای متنوع موجود در بازار، قادر به شناسایی و در عین حال انتخاب مناسب ترین لاستیک برای خودرو باشند. در صورت نیاز به دریافت مشاورۀ تخصصی و سپس خرید لاستیک نکسن اورجینال همراه با گارانتی معتبر می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

لاستیک نکسن از دیگر برندهای پرفروش فروشگاه چرخ و یدک محسوب می گردد و به همین علت، جهت معرفی این محصول با کیفیت، این مقاله گردآوری شده است. کمپانی نکسن از سال 1942 میلادی فعالیت خود را در زمینۀ لاستیک سازی آغاز نمودند و همواره با در اختیار داشتن گروه توسعه و تحقیق، توانستند روز به روز بر تنوع محصولات خود افزوده و به عنوان یکی از حامیان بزرگ در میادین اتومبیل رانی در سطح جهان ظاهر شوند. در واقع، لاستیک نکسن یکی دیگر از برندهای بزرگ در کشور کرۀ جنوبی محسوب می گردد و قابل رقابت با شرکت های هانکوک، کومهو و ... می باشند.

خرید آنلاین لاستیک نکسن اورجینال

در صورت تمایل به خرید لاستیک نکسن اورجینال بایستی به مراکز معتبر و شناخته شده در این حوزه مراجعه نمائید. ممکن است توسط برخی از افراد سودجو، لاستیک های منقضی و فیک را عرضه نمایند. در نتیجه بر این موضوع مهم تأکید داریم، پیش از خرید لاستیک نکسن بررسی مشخصات فنی تایرهای فابریک اتومبیل برای شما ضرورت دارد. علاوه بر آنکه بایستی اطلاعات جامع نسبت به مفاهیم علائم مندرج بر روی لاستیک داشته باشید، تا بدین وسیله راحت تر بتوانید از میان سایزهای متنوع لاستیک نکسن، مناسب ترین انتخاب را انجام دهید.

با توجه به وارداتی بودن این برند، قیمت لاستیک نکسن در بازار داخل ثبات ندارد چون مبتنی بر نرخ ارز در داخل کشور تعیین می گردد. با توجه به تنوع مدل های این برند معتبر، بدون دغدغه می توانید متناسب با مدل خودروهای سواری، شاسی بلند، سنگین و غیره، بهترین انتخاب نوع لاستیک را داشته باشید. در حال حاضر جهت انتخاب لاستیک مناسب برای ترددهای داخل شهری، خرید لاستیک نکسن نوع رادیال بهترین پیشنهاد محسوب می گردد. این در حالی است که جهت تردد در جاده های خارج شهری و به نوعی طبیعت گردی، خرید لاستیک نکسن نوع آفرود یا بایاس می تواند گزینۀ مناسبی به شمار رود. در صورت نیاز به کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید با کارشناسان فروش ما در فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک تماس گرفته و پس از دریافت مشاورۀ تخصصی، به صورت آنلاین همراه با گارانتی معتبر ثبت سفارش نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 210
نمایش همه
علاقه مندی ها ()