لاستیک پیرلی از دیگر برندهای معتبر موجود در بازار به شمار می رود که می توانید به صورت اورجینال از طریق فروشگاه چرخ و یدک خریداری نمائید. همانطور که می دانید، لاستیک از مهمترین قطعات خودرو به شمار می رود و نقش بسزایی بر روی عملکرد و فرمان پذیری خودرو دارد. با توجه به اینکه رویۀ لاستیک خودرو در گذر زمان و استفاده از آن تخریب و سایش پیدا می کند، هر چند سال یکبار بایستی نسبت به تعویض آنها اقدام نمود. خوشبختانه امکان خرید لاستیک پیرلی برای علاقه مندان به این برند معتبر فراهم می باشد.

انواع مدل لاستیک پیرلی

لاستیک‌های پیرلی در مدل‌ها و سری‌های مختلفی برای انواع خودروها و شرایط رانندگی متنوع عرضه می‌شوند. برخی از مدل‌های معروف لاستیک‌های پیرلی عبارتند از :

  • لاستیک مدل P Zero: گزینۀ مناسبی برای بکارگیری در خودروهای اسپرت و لوکس است چون فرمان پذیری خودرو را در سرعت‌های بالا بهتر می نماید و کنترل عالی در خشکی و ترمزگیری مناسب را فراهم می‌کند.
  • لاستیک مدل Cinturato: این سری از طراحی‌های لاستیک‌ پیرلی برای خودروهای شهری و خانوادگی است و امکان کنترل پذیری فرمان را در شرایط مختلف آب و هوایی تسهیل می نماید.
  • لاستیک Scorpion: برای خودروهای سواری چند منظوره (SUV) و خودروهای آفرود طراحی شده است و این نوع لاستیک پیرلی، عملکرد خوب در شرایط سخت زمین، مقاومت در برابر سایش و کنترل در سرعت‌های بالا را داراست.
  • لاستیک مدل Winter Sottozero: این نوع لاستیک‌ پیرلی برای رانندگی در شرایط زمستانی و برفی مناسب است.
  • لاستیک مدل All Season: نوعی لاستیک چند منظوره برای شرایط آب و هوای متفاوت می باشد چون امکان رانندگی آسان و بدون دغدغه را در سطح جاده های خشک، مرطوب و بارانی مهیا می کند.

در صورت تمایل به جایگزینی لاستیک پیرلی بجای لاستیک های قدیمی، بررسی تمام موارد مذکور پیش از  خرید لاستیک به شما کمک می کند سایز مناسبی از این برند را توسط فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک به صورت آنلاین خریداری نمائید.

قبل از خرید لاستیک پیرلی، تحقیقات دقیق و مقایسه‌ای نسبت به انواع لاستیک پیرلی صورت گیرد تا بتوانید بهترین گزینه را متناسب با مدل اتومبیل خود انتخاب و خریداری کنید. همچنین، لاستیک‌های پیرلی در مدل‌های متنوع تولید و عرضه می‌شوند که به نوع خودرو، نوع رانندگی و شرایط جاده مورد استفاده، بستگی دارد. فروشگاه چرخ و یدک با تمرکز بر روی فروش لاستیک، جهت تنوع محصولات و ارتقاء کیفیت خدماتی که مشتریان ارائه می دهند، امکان خرید لاستیک پیرلی برای برند پسندان فراهم است. لازم به ذکر است که فروش انواع لاستیک در این فروشگاه همراه با گارانتی معتبر صورت می گیرد.

لاستیک پیرلی برای مدلهای مختلف خودرو

لاستیک‌های پیرلی برای انواع مختلف خودروها مناسب هستند چون شرکت سازنده منطبق بر تولیدات شرکت های خودروسازی مطرح در دنیا، توانسته اند محصولات خود را تولید کنند. از گذشته تا کنون شاهد اسپانسری شرکت پیرلی در مسابقات بین المللی خودروسازی و موتورسواری در سطح جهانی هستیم. به همین علت است که از محبوبیت بالایی برخوردار است و اکثر رانندگان صرف نظر از قیمت لاستیک پیرلی، این برند را جایگزین تایرهای قدیمی اتومبیل خود می کنند. خرید لاستیک پیرلی را می توانید برای انواع اتومبیل سواری، شاسی بلند، باری، ماشین سنگین و ... انجام دهید.

در حالت کلی، بایستی پیش از خرید لاستیک پیرلی از سوی خریدار، مشخصات فنی اتومبیل و شرایط آب و هوایی در نظر گرفته شود. بدنۀ لاستیک، نوع ساختار و طرح رویۀ تایر تنها برخی از موارد مهمی هستند که هنگام انتخاب مدل لاستیک پیرلی و هر برند دیگر مد نظر قرار می گیرد. منابع اطلاعاتی فراوانی در بستر اینترنت برای انتخاب مناسب ترین سایز لاستیک پیرلی وجود دارد. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک دسترسی مستقیم به مشخصات فنی کلیۀ محصولات موجود خواهید داشت. پس از مطالعۀ دقیق آنها، راحت تر می توانید لاستیک زمستانه، تابستانه و یا تمام فصل از برند رادیال را خریداری کنید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 194
نمایش همه
علاقه مندی ها ()