لاستیک سانتافه را می توانید در سایز و مدل های متفاوت خریداری نمائید چون عوامل متعددی در انتخاب نوع لاستیک خودرو تأثیرگذار است که در ادامۀ پست با جزئیات بیشتر بدان خواهیم پرداخت. به عنوان مثال خرید لاستیک سانتافه در چند دسته بندی متفاوت انجام می پذیرد که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • لاستیک‌های تابستانی: انتخاب این مدل برای لاستیک سانتافه، برای استفاده در فصل تابستان و در شرایط خشک و گرم می باشد. آن‌ها دارای عملکرد عالی در دماهای بالا و کنترل خوب در سرعت‌های بالا هستند.
  • لاستیک‌های زمستانی: فروش چنین محصولی و انتخاب آن به عنوان لاستیک سانتافه باعث می گردد خودرو برای استفاده در فصل زمستان و در شرایط باران، برف و یخ‌بندان آمادگی کافی را داشته باشد. این نوع تایرها دارای عملکرد بالا و قابل قبول در دماهای پایین، کنترل خوب در سطوح لغزنده و ترمزگیری قوی هستند.

برای تهیه لاستیک استاندارد سانتافه در برندهای معتبر پیرلی، لاستیک دانلوپ ، لاستیک نکسن ، کومهو، هانکوک و ... می توانید به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید.

علت تعویض لاستیک های سانتافه 

در صورتی که لاستیک ‌های سانتافه خراب یا فرسوده شوند، ممکن است با مشکلات جدی در رانندگی روبرو شوید. در زیر تعدادی از دلایلی که نشان می‌دهد چرا باید لاستیک را در اولین فرصت عوض کنید بررسی نمودیم:

  • کاهش عملکرد اولیه: لاستیک‌ های مستهلک یا خراب باعث می گردد عملکرد خودرو تحت تأثیر قرار گیرد و منجربه افزایش فاصله ترمز، کنترل نامطلوب در خطوط منعطف و کاهش ثبات خودرو شوند.
  • خطر برای ایمنی خودرو: لاستیک ‌های فرسوده باعث افزایش خطرات حادثه‌ای می‌شوند، زیرا عملکرد ترمز، ثبات و کنترل خودرو را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

صرفه‌جویی در مصرف سوخت و حفظ عمر سایر قطعات را می توانید با تعویض به موقع و خرید لاستیک سانتافه استاندارد برآورده سازید. بنابراین، به منظور حفظ ایمنی، عملکرد بهینه و صرفه‌جویی در هزینه‌های نگهداری، لاستیک سانتافه را در اولین فرصت که به علت فرسودگی یا خرابی نیاز به تعویض دارند، عوض کنید. جهت سفارش آنلاین لاستیک سانتافه می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 225
نمایش همه
علاقه مندی ها ()