اتومبیل سراتو یک خودروی کوپه‌ای با طراحی زیبا و امکانات مدرن است. این خودرو توسط شرکت کیا تولید شده و دارای مشخصات فنی منجمله، موتور‌های بنزینی بسیار کارآمد و قدرتمند می باشد. بسته به نسخه مورد نظر، می‌تواند دارای موتور‌های 4 سیلندر یا 6 سیلندر با قدرت حداکثر تا 200 اسب بخار باشد. در نتیجه هنگام خرید لاستیک سراتو بایستی به طور دقیق مشخصات فنی اتومبیل را مد نظر قرار دهید. این خودرو با جعبه دنده اتوماتیک یا دستی (منتقل‌شونده) عرضه می‌شود که به راننده انعطاف بیشتری در انتخاب نوع دنده مورد نظر می‌دهد. بنابراین برای انتخاب لاستیک سراتو ، کیفیت فرمان‌پذیری خودرو را جزء معیارهای خود در نظر بگیرید. فروشگاه چرخ و یدک به منظور برآورده نمودن نیاز مشتریان، در برندهای معتبر خارجی، امکان خرید لاستیک سراتو را برای بهبود عملکرد اتومبیل فراهم نموده‌اند.

انتخاب و خرید بهترین لاستیک سراتو

خودروی سراتو دارای امکانات ایمنی مانند سیستم‌های ضد قفل ترمز (ABS)، کنترل پایداری الکترونیک (ESC)، هشدار تصادف و هشدار تعقیب خط مسیر (LDW) است. همچنین دارای سیستم تعلیق جلو و عقب مستقل است که بهبود در کنترل و راحتی در رانندگی خودرو را فراهم می‌کند. در نتیجه متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه‌ای که رانندگی می کنید، بایستی در انتخاب مدل لاستیک سراتو (لاستیک زمستانه، لاستیک تابستانه و لاستیک تمام فصل) دقت لازم داشته باشید. سراتو دارای یک صفحه نمایش لمسی بزرگ و مدرن است که به راننده امکان کنترل انواع امکانات خودرو را فراهم می‌کند. این خودرو دارای یک سیستم صوتی پیشرفته با اسپیکرهای با کیفیت بالا است که تجربه صوتی بسیار خوبی را برای سرنشینان فراهم می‌کند.

در حالت کلی جهت انتخاب سایز مناسب لاستیک سراتو می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید. با بررسی کلیه محصولات موجود در فروشگاه لاستیک ، راحت تر می توانید تصمیم‌گیری نسبت به خرید لاستیک خودرو داشته باشید.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 121
نمایش همه
علاقه مندی ها ()