لاستیک‌ها یکی از عناصر مهم و اساسی ایمنی خودرو هستند و باید به منظور حفظ ایمنی و عملکرد بهینه خودرو، به موقع تعویض شوند. عوامل متعددی وجود دارد که بایستی هنگام استفاده از اتومبیل توسط راننده در نظر گرفته شود، منجمله تعویض لاستیک T8 که هر چند وقت یکبار بایستی با تایرهای نو جایگزین شود تا عملکرد اتومبیل را به حالت اولیه خود بازگرداند. فروشگاه کاسپین تایر به منظور افزایش تنوع محصولات خود، اقدام به فروش لاستیک T8 می نمایند. امکان تهیه لاستیک های اتومبیل تیگو 8 در برندهای خارجی برای عموم دارندگان این خودرو فراهم می باشد.

خرید لاستیک T8 متناسب با فصل زمستان

لاستیک تیگو 8 یکی از مدل‌های مناسب برای رانندگی در شرایط خیس و لغزنده است. این لاستیک دارای ویژگی‌های زیر است که برای جاده‌های خیس و لغزنده بسیار مفید است:

  • طراحی آج‌دار: لاستیک T8 دارای طراحی آج‌دار بوده که بهبود کنترل و تعادل خودرو در جاده‌های خیس و لغزنده را فراهم می‌کند.
  • دوام و عمر طولانی بالا: این لاستیک دارای عمر طولانی و دوام بالا است که در شرایط خیس و لغزنده مهم است تا بهترین عملکرد را ارائه دهد.
  • عملکرد خوب در شرایط سرد زمستانی: لاستیک T8 دارای عملکرد بسیار خوب در شرایط آب و برف است که از رانندگی ایمن و کنترل شده در این شرایط تضمین می‌کند.
  • کاهش صدای خط ترمز: این مدل تایر مجهز به فناوری‌های پیشرفته‌ای است که باعث کاهش صدا می شود و این چنین رانندگی را راحت‌ و خوشایندتر می‌کند.

با توجه به ویژگی های فوق، لاستیک T8 مناسب برای رانندگی در جاده‌های خیس و لغزنده است و بایستی در زمان انتخاب و خرید لاستیک جدید این نکته مهم را در نظر بگیریم. اما قبل از خرید، بهتر است با فروشنده لاستیک خودرو مشورت کنید تا بهترین گزینه برای نیازهای خودرو و شرایط رانندگی‌اتان را خریداری نمائید. جهت کسب اطلاعات جامع و بررسی قیمت لاستیک T8 می توانید به فروشگاه اینترنتی کاسپین تایر مراجعه نمائید.

آدرس فروشگاه : تهران، چهار راه سرچشمه، خیابان امیرکبیر شرقی، مجتمع تجاری لاستیک 110، طبقه زیر همکف، واحد 16

شماره تماس:  0213354174۶  -  02133540197

پشتیبانی 24 ساعته در کلیه پیام رسان ها : 09125101218

ساعات فروش حضوری :  شنبه تا چهارشنبه  10 الی 16 ،  پنج شنبه ها 10 الی  13

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 221
نمایش همه
علاقه مندی ها ()