برای انتخاب مناسب لاستیک سورنتو باید به موارد مهمی توجه نمود. ابتدا باید اندازه لاستیک‌هایی که برای خودرو مناسب است را بررسی کنید. معمولاً این اطلاعات در دفترچه راهنمای خودرو یا درون درب راننده قابل دسترس است. ضمن آنکه بر روی لاستیک فابریک اتومبیل درج می شود و این چنین امکان انتخاب سایز مناسب و خرید لاستیک سورنتو را برای راننده تسهیل می نماید. سورنتو در تیپ های متفاوت تولید شده است، در نتیجه هنگام انتخاب لاستیک سونتو بایستی به مشخصات فنی آن توجه نمود. فروشگاه چرخ و یدک به دلیل داشتن سابقه طولانی در عرصه فروش لاستیک های خودرو، امکان خرید لاستیک سورنتو از میان برندهای خارجی را برای مشتریان فراهم نموده است.

دلایل تعویض لاستیک سورنتو

لاستیک‌های خودرو، از جمله لاستیک سورنتو، باید در موارد زیر عوض شوند:

  • آب‌پاشیدگی به اطراف: اگر آب‌پاشیدگی لاستیک ‌ها بیش از حد است و عمق آن تا حدی کم شده است، لاستیک باید عوض شود.
  • ساییدگی بیش از اندازه نامتوازن: اگر لاستیک به صورت نامتوازن ساییده شده است و ساییدگی آن در یک طرف بیشتر از طرف دیگر است، باید عوض شود.
  • ساییدگی عمیق: اگر ساییدگی لاستیک سورنتو فابریک به حدی عمیق شده که باعث کاهش عملکرد و راندمان لاستیک شود، باید عوض شود.
  • خرابی‌های جانبی: اگر لاستیک دچار خرابی ‌های جانبی مانند ترک، سوراخ، ترک خوردگی یا تورفتگی شده است، بیشتر بهتر است که عوض شود.
  • خرابی در قسمت وال‌ها: اگر وال‌های لاستیک خراب شده و نشت هوا دارند، لازم است که لاستیک سورنتو عوض شود.
  • استفاده طولانی مدت: اگر لاستیک‌ها به مدت زمان طولانی و با کارکرد متعدد استفاده شده‌اند، بهتر است که بطور دوره‌ای عوض شوند حتی اگر به نظر نسبتاً سالم می‌آیند.

بنابراین، برای ایمنی و رانندگی بهتر، لاستیک سورنتو باید در صورت لزوم و با توجه به شرایط فوق عوض شود. برای خرید آنلاین لاستیک و اطلاع از قیمت لاستیک سورنتو می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه کنید.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 152
نمایش همه
علاقه مندی ها ()