جهت خرید لاستیک نیسان جوک بایستی یک سری اطلاعات اولیه نسبت به مشخصات فنی تایرهای فابریک این خودروی کراس اوور و لوکس کسب نمائید. برای خرید لاستیک نیسان جوک ، باید ابعاد مناسب لاستیک را بر اساس دستورالعمل‌های سازنده خودرو انتخاب کنید. این ابعاد شامل عرض، ارتفاع و قطر لاستیک است. بسته به شرایط رانندگی و نیازهای خودرو، می‌توانید از انواع لاستیک‌های مختلف مانند لاستیک‌های تابستانه، زمستانه یا تمام فصل استفاده کنید.

سفارش مناسب ترین لاستیک نیسان جوک

ضمن آنکه شاخص های مهم در زمینه انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیلتان را در نظر بگیرید. فروش لاستیک برای خودروهای نیسان جوک عموماً در چند مدل انجام می‌شود، که شامل:

  • لاستیک‌های تابستانه: این نوع تایر برای کاربرد در ماه های گرم سال مناسب است و این چنین می توان طول عمر مفید لاستیک های سوزوکی را در مسیر جاده های شهری و خارج شهر بهبود بخشید.
  • لاستیک‌های زمستانه: با انتخاب این نوع تایر به عنوان لاستیک نیسان جوک، اتومبیل برای استفاده در شرایط سرد و برفی آماده خواهد بود و طرح بدنه خارجی آن برای عملکرد بهتر در شرایط آب و هوای بارانی و برفی مناسب است..
  • لاستیک‌های تمام فصل: اگر لاستیک نیسان جوک را از این نوع مدل انتخاب کنید، در شرایط مختلف فصول سال، از جمله تابستان، زمستان و پاییز مناسب خواهد بود و الگوی پوسته خارجی آن برای عملکرد چند منظوره بهینه است.
  • لاستیک‌هایی با عملکرد بالا (High Performance): این نوع لاستیک برای رانندگی با سرعت بالا و عملکرد وسایل نقلیه با عملکرد بالا مناسب است و الگوی پوسته خارجی آن برای عملکرد و کنترل بهتر در سرعت‌های بالا بهینه شده است.

با توجه به نیاز شما به لاستیک‌های نیسان جوک، مدل مناسب را انتخاب کنید تا عملکرد و ایمنی خودرو را بهبود دهید. همچنین، می‌توانید از لاستیک‌های رادیال یا تجاری استفاده کنید. این چنین متناسب با نیاز اتومبیل، بهترین لاستیک نیسان جوک را می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک همراه با گارانتی سفارش دهید.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 122
نمایش همه
علاقه مندی ها ()