اتومبیل سورنتو از جمله محصولات خودروسازی کیا به شمار می رود که توسط کمپانی سازنده در تیپ های متفاوت تولید و در دسترس مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. با این تفاسیر، هنگام خرید لاستیک سورنتو باید دقت کافی به مشخصات فنی اتومبیل و سایز رینگ‌های آن داشته باشید. خودروی سورنتو در دسته بندی محصولات شاسی بلند فول سایز با امکانات پیشرفته قرار گرفته می شود و رونمایی اولین تیپ آن در سال 2014 میلادی در شهر پاریس اتفاق افتاد. چند سال بعد از استقبال گسترده‌ی این خودرو، در داخل کشور مونتاژ و فروش آن صورت گرفت. در نتیجه تقاضا برای خرید لاستیک‌ سورنتو توسط فروشگاه چرخ و یدک همواره مشاهده می شود.

مهمترین سایزهای لاستیک سورنتو

لاستیک های فابریک سورنتو متناسب با تیپ های متفاوت آن شامل سایزهای 235/65R17، 235/60R18، 235/55R19 و ... می شوند. البته یک سری عوامل دیگر در انتخاب مدل لاستیک سورنتو تأثیرگذار هستند و بدین ترتیب با کسب آگاهی نسبت به آنها، می توانید محصول با کیفیت و مناسبی را برای اتومبیل خود خریداری کنید. این خودرو دارای موتور 2.4 لیتری با حداکثر قدرت موتور 188 اسب بخار می باشد و در نتیجه هنگام انتخاب لاستیک سورنتو مناسب بایستی به شاخص حداکثر تحمل سرعت مجاز آن توجه نمود.

تنوع برند لاستیک در سطح بازار بسیار است. در نتیجه با توجه به  قیمت لاستیک‌ سورنتو، امکان خرید لاستیک سورنتو با برندهای معتبر خارجی هانکوک، کومهو، میشلن، دانلوپ، پیرلی، نانکن، نکسن و ... وجود دارد. جهت بررسی مشخصات فنی لاستیک سورنتو و در نهایت خرید آنلاین لاستیک همراه با گارانتی معتبر می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید. پس از بررسی کلیه محصولات موجود در فروشگاه، بدون دغدغه و نگرانی با قیمت ارزان لاستیک سورنتو با کیفیت را خریداری خواهید نمود.

لاستیک سورنتو را می توان در مدل‌های متفاوت تابستانه، زمستانه و تمام فصل خریداری نمود چون متناسب با شرایط آب و هوایی که اقدام به رانندگی می کنید، بایستی بهترین انتخاب نوع لاستیک را برای اتومبیل در نظر بگیرید. این در حالی است که عامل مهم دیگری همچون نوع سبک رانندگی و جاده‌ای که قصد رانندگی در آن را دارید، باید در انتخاب مدل و خرید لاستیک سورنتو از میان تایرهای رادیال و آفرود توجه نمائید. فروشگاه چرخ و یدک بر روی عرضه لاستیک خودرو تمرکز دارند. متناسب با خودروهای شاسی بلند کیا، هیوندا و ... در لیست محصولات خود لاستیک سورنتو را در برندهای متفاوت به شما پیشنهاد می دهند.

لاستیک سورنتو مدل زمستانه

برای فصول سرد سال، به ویژه زمستان، بهتر است از لاستیک ‌های زمستانه یا تمام فصل استفاده کنید تا ایمنی و عملکرد خودروتان در شرایط مختلف آب و برف بهینه باشد. لاستیک‌ سورنتو مدل زمستانه دارای رویه ‌های خاصی هستند که در برابر سرریز آب و برف، به بهبود چسبندگی و کنترل خودرو کمک می‌ کنند. همچنین، این نوع لاستک‌ها دارای ترکیبات روغنی خاصی هستند که در دماهای پایین به خصوص زیر صفر، انعطاف پذیری و عملکرد بهتری دارند.

به طور کلی، با انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیل خود، کیفیت رانندگی را در شرایط آب و هوایی موجود بهبود می بخشید. در عین حال، سرعت ترمزگیری خودرو به مراتب افزایش پیدا می کند. جهت کسب اطلاعات تکمیلی نسبت به مشخصات فنی لاستیک سورنتو می توانید نگاه دقیق بر علائم مندرج بر روی تایرهای فابریک خودرو داشته باشید. کسب اطلاعات دقیق از مفاهیم نشانه های درج شده بر روی لاستیک، به فرد کمک می کند که بتوانید راحت تر از میان سایزهای موجود در بازار، بهترین انتخاب سایز لاستیک سورنتو و هر اتومبیل دیگری را انجام دهد.

مبتنی بر نوع جاده منجمله جاده خاکی و یا آسفالت بایستی در انتخاب مدل لاستیک سورنتو از میان تایرهای رادیال یا آفرود توجه نمائید چون ارتباط مستقیم با کیفیت رانندگی شخص خواهد داشت.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 72
نمایش همه
علاقه مندی ها ()