لاستیک ‌های دانلوپ  توسط شرکت ژاپنی Bridgestone Corporation نیز تولید می‌ شوند. لاستیک Bridgestone  یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده لاستیک در جهان است، که توانسته اند در طول فعالیت حرفه ای خود موفق به طراحی، تولید و فروش لاستیک در برند و مدل های متفاوت گردند. این چنین فروش لاستیک دانلوپ در مدل های متفاوت به کارخانجات و همچنین عموم رانندگان کمک می کند که بتوانند بر اساس مدل خودرو، بهترین لاستیک دانلوپ را خریداری کنند. فروشگاه چرخ و یدک  به منظور برآورده نموده نیاز متقاضیان، امکان خرید لاستیک دانلوپ اصل ژاپن را برای آنان فراهم نموده اند.

بررسی مدل های متنوع لاستیک دانلوپ

در نتیجه بر اساس کیفیت و جنس جاده ای که افراد رانندگی می کنند باید در انتخاب و خرید لاستیک دانلوپ توجه و دقت کافی از خود نشان دهند. شرکت دانلوپ تولیدات متنوعی از لاستیک‌ را به بازار عرضه نموده اند چون تنوع محصولاتی که توسط شرکت های خودروسازی به بازار عرضه شد دچار تغییر و تحول قرار گرفت و به طبع آن، تکنولوژی ساخت لاستیک دانلوپ نیز با گذشت زمان ارتقاء پیدا کرد. برخی از مدل ‌های معروف لاستیک دانلوپ عبارتند از:

  • لاستیک دانلوپ سری SP Sport: این سری از تایرهای دانلوپ برای خودروهای مسابقه و سواری با عملکرد بالا طراحی شده‌اند.
  • لاستیک دانلوپ سری Grandtrek: این دسته از انواع لاستیک دانلوپ برای خودروهای دنده‌ای، اتوماتیک SUV  و 4x4  طراحی شده‌اند.
  • لاستیک دانلوپ سری Eco: این طبقه از لاستیک های دانلوپ برای صرفه‌جویی در مصرف سوخت و کاهش انتشارات CO2  طراحی و تولید شده اند.
  • لاستیک دانلوپ سری Winter Maxx: برای عملکرد بالا در شرایط زمستانی سرد و برفی ساخته شده‌اند.
  • لاستیک دانلوپ سری Enasave: این سری از لاستیک دانلوپ برای خودروهای هیبرید و الکتریک با تمرکز بر صرفه‌جویی در مصرف سوخت و کاهش انتشارات CO2 طراحی شده‌اند.

لازم به ذکر است که توسط شرکت دانلوپ مدل‌ های دیگری نیز تولید شده‌اند که در اینجا فرصت کافی برای پرداختن به این موضوع را نداریم. برای خرید آنلاین لاستیک دانلوپ و بررسی جزئیات مشخصات فنی انواع لاستیک می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.  

 

شرکت لاستیک دانلوپ در سال 1899 در ژاپن تأسیس شد. این کمپانی لاستیک سازی متناسب با وسایل نقلیه متفاوت همچون خودروها، موتورسیکلت ‌ها، وسایل نقلیه صنعتی و مصرفی، ورزشی و سایر کاربردها اقدام به ساخت انواع لاستیک می نمودند. در حال حاضر، لاستیک دانلوپ یکی از برندهای محبوب و شناخته شده در این زمینه به فعالیت خود ادامه می دهند و همواره می توانند پاسخگوی نیاز اکثر شرکت های خودروسازی باشند. فروش لاستیک دانلوپ توسط فروشگاه چرخ و یدک باعث می گردد تا طرفداران این برند معتبر به سهولت و با اطمینان خاطر محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند.

ویژگی های لاستیک دانلوپ مدل ران فلت

لاستیک دانلوپ مدل ران فلت یکی از محصولات معروف و با کیفیت این برند است که ویژگی‌ های زیر را دارا می ‌باشد:

  • طراحی ساختار اصلی: لاستیک دانلوپ مدل ران فلت دارای پروفیل خاصی است که برای عملکرد بهتر در رانندگی در شرایط خشک و مرطوب طراحی شده است.
  • عملکرد در ترمزگیری: این لاستیک با تکنولوژی‌های پیشرفته در طراحی پروفیل و جنس رویه، عملکرد بالایی در ترمزگیری دارد که امنیت رانندگی را افزایش می ‌دهد.
  • فرآیند خنک شدن لاستیک: این مدل لاستیک دانلوپ به دلیل داشتن تکنولوژی‌های خاص در جنس و ساختار داخلی، بهتر قابلیت خنک شدن تایرها را فراهم می کند که باعث افزایش عمر مفید و کارایی لاستیک می گردد.
  • کاهش اختلالات نویز: این لاستیک با طراحی خاص پروفیل و جنس، نویز و صداهای زیر لاستیک را کاهش می‌ دهد که راحتی و آرامش در رانندگی را افزایش می‌ دهد.
  • عملکرد در ترکیبات مختلف: لاستیک دانلوپ ران فلت برای استفاده در شرایط مختلف از جمله خشک، مرطوب و بارانی طراحی شده است و عملکرد بالایی در این شرایط دارد.

بنابراین، خرید لاستیک دانلوپ یک گزینه مناسب برای رانندگی امن و راحت است که با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، ارائه خدمات عالی به رانندگان دارد.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 108
نمایش همه
علاقه مندی ها ()