فروش لاستیک بخشی از لیست تجهیزات خودرو را به خود اختصاص می دهد و برخی از مراکز به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت می کنند. با تعدد مراکز فروش لاستیک ، همواره باید این نکته مهم را مد نظر قرار دهید که با مراجعه به مراکز معتبر، با اطمینان خاطر می توانید لاستیک های اورجینال خریداری کنید. فروشگاه چرخ و یدک یکی دیگر از فروشندگان مطرح در حوزه لاستیک به شمار می روند که توانسته‌اند مدل و برندهای متعددی را در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

فروش لاستیک با عملکرد بالا

فروش لاستیک به عنوان یکی از قطعات مهم و حیاتی در سیستم اتومبیل به شمار می رود زیرا نقش های متعددی در عملکرد و ایمنی خودرو دارد. در زیر به برخی از این نقش ها اشاره می‌ کنیم:

  • انتقال نیرو: لاستیک ها به عنوان واسطه بین خودرو و سطح جاده عمل کرده و نیروهای جانبی نظیر ترمز، شتاب، کنترل و جهت دادن را به سطح جاده منتقل می کنند. در دسته‌بندی فروش لاستیک باید به این نکته توجه نمود.
  • ایجاد آسایش: انتخاب لاستیک مناسب باعث ایجاد آسایش در رانندگی می شود، زیرا توانایی جذب شوک‌ ها و لرزش‌ های ناشی از سرعت و شرایط جاده را دارند.
  • کنترل و تعادل: لاستیک ها نقش مهمی در کنترل و تعادل خودرو ایفا می کنند و باعث حفظ استحکام و پایداری خودرو در حالت‌های مختلف مانند ترمز زدن، بالا رفتن سرعت یا تغییر جهت می شوند. فروش لاستیک با مشخصات فنی متفاوت، به همین علت است که بتوان متناسب با مدل خودرو، لاستیک مناسبی تهیه نمود.

به طور کلی، لاستیک به عنوان یک قطعه حیاتی در سیستم اتومبیل، نقش مهمی در عملکرد، ایمنی و رانندگی خودرو دارد و باید دارای ویژگی های مناسب برای تأمین این نقش ها باشد. با توجه به تنوع فروش لاستیک در فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، می توانید به صورت آنلاین با کارشناسان فروش ما در ارتباط بوده و مشاوره تخصصی دریافت کنید.

فروشگاه چرخ و یدک یکی از تأمین کنندگان مطرح در بازار هستند که موفق به فروش لاستیک، رینگ اسپرت و غیره می باشند. لاستیک های خودرو در گذر زمان دچار فرسایش می شوند و در نتیجه چنین اتفاقی، راننده می بایست به دنبال تعویض آن ها باشد. فروش انواع لاستیک در مدل و برندهای مختلف صورت می پذیرد، به همین علت مبتنی بر مدل خودرو، باید در انتخاب لاستیک توجه نمائید.

فروش لاستیک مناسب برای مناطق گرم و خشک

فروش لاستیک تابستانه در برندهای خارجی و ایرانی قابل مشاهده است. در نتیجه متناسب با نیاز خودرو و شرایط آب و هوایی می توانید از قابلیت های آن بهره‌مند گردید. لاستیک های تابستانه دارای ویژگی های ظاهری و عملکردی خاصی هستند که آنها را از لاستیک های دیگر متمایز می کند. برخی از مشخصات و ویژگی های لاستیک های تابستانه عبارتند از:

  1. سایپه ‌های کمتر: فروش لاستیک مدل تابستانه معمولاً با سایپه و شکوفه‌ های کمتری صورت می گیرد تا قابلیت تحمل دماهای گرم و خشک را داشته باشد.
  2. طراحی مناسب برای جاذبه حرارت: طراحی لاستیک های تابستانه به گونه‌ای است که بتوانند حرارت تولید شده در طول رانندگی را به خوبی جذب کرده و از بین ببرند. بخش مهمی از لیست فروش لاستیک خودرو و موتور به تایرهای تابستانه اختصاص پیدا می کند.
  3. مواد خاص: لاستیک های تابستانه از مواد خاصی تشکیل شده‌اند که در دماهای گرم بهترین عملکرد را از خود نشان می دهند و از خرابی زودرس جلوگیری می کنند. با فروش لاستیک با مشخصات فنی استاندارد، در جاده های گرم و خشک، رانندگی بهتری را می توانید تجربه کنید.
  4. رویه ‌های خاص: برخی از لاستیک های تابستانه دارای رویه‌ های خاصی هستند که برای جلوگیری از لغزش در شرایط خشک و گرم مناسب می باشند.

با توجه به این ویژگی ها، لاستیک های تابستانه مناسب برای شرایط گرم و خشک هستند و بهترین عملکرد را در این شرایط ارائه می دهند.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 103
نمایش همه
علاقه مندی ها ()