شرکت هانکوک از جمله برندهای بزرگ در حوزه طراحی و تولید لاستیک به شمار می روند که در لیست محصولات خود، قادر به فروش لاستیک خودرو در مدل و با تکنولوژی متفاوت هستند. این چنین هنگام خرید لاستیک هانکوک می بایست، پس از مد نظر قرار دادن شرایط محیطی، سبک رانندگی و مدل خودرو، محصول مناسبی را خریداری کنید. با هدف برآورده نمودن نیاز عموم مشتریان، توسط فروشگاه چرخ و یدک شاهد فروش لاستیک هانکوک در مدل های متفاوت هستیم.

بررسی ویژگی های لاستیک هانکوک 

لاستیک هانکوک از پلیمرهای مختلفی مانند لاتکس طبیعی، استیرن بوتادین، پلی ایزوپرن و ... ساخته شده است. این پلیمرها خواص الاستیکی را به لاستیک هانکوک می دهند. در نتیجه قابلیت انعطاف‌پذیری کافی نسبت دست‌اندازها را برای راننده فراهم می آورد. لازم است که بدانید، برای افزایش مقاومت و استحکام لاستیک هانکوک، مواد تقویت کننده مانند کربن سیاه، گرافیت و فیبرهای مختلف مانند نایلون و پلی استر به انواع تایر اضافه می شوند.

با توجه به اینکه طول عمر مفید لاستیک های خودرو بین 4 الی 7 سال می باشد، البته ارتباط مستقیم با نوع فناوری به کار رفته و کیفیت آن دارد. هر چند سال یکبار می بایست تایرهای قدیمی و فرسوده خودرو تعویض شود. امکان انتخاب لاستیک هانکوک با ساختار متفاوت برای عموم رانندگان فراهم است و می بایست پیش از خرید، تمام جوانب پیش روی خود را بسنجد و متناسب با سبک رانندگی و شرایط جاده بهترین انتخاب را داشته باشد.

لاستیک هانکوک با استفاده از فرآیندهای ساخت مختلفی مانند تزریق، خمیر سازی و فشار دادن تولید می شود. هر فرآیند ساخت تاثیر خود را بر خصوصیات و عملکرد لاستیک هانکوک دارد. در حال حاضر از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک می توانید بروزترین محصولات شرکت لاستیک هانکوک را به صورت اورجینال خریداری کنید.

 

لاستیک هانکوک را می توان در مدل و ابعاد متفاوت خریداری کرد چون عوامل متعددی در طراحی و ساخت لاستیک در نظر گرفته می شود. شرکت هانکوک نیز همانند هر شرکت لاستیک‌سازی دیگری تجهیز به گروه توسعه و تحقیق است که قابلیت طراحی و تولید لاستیک هانکوک را بر اساس استانداردهای بین المللی و همچنین فناوری های پیشرفته دارند. در نتیجه متناسب با نیازی که رانندگان بر اساس مدل خودرو دارند، می توانند از طریق فروشگاه چرخ و یدک اقدام به خرید لاستیک هانکوک نمایند.

خرید لاستیک هانکوک مناسب

لاستیک هانکوک مدل رادیال یک ساختار خاص دارد که به عنوان یک نوع لاستیک خودرو بسیار محبوب است. این نوع لاستیک از ساختاری که شامل لایه‌ های متقابل افقی (رادیال) استفاده می کند، بهره می ‌برد. این لایه‌ ها به طور اصولی از جنس پلی‌کربنات یا نایلون ساخته می شود و به صورت عمودی بر روی سطح دسته ‌های لاستیک قرار می ‌گیرند.

لاستیک هانکوک مدل رادیال باعث افزایش انعطاف‌پذیری و سایش کمتر در زمان تماس با سطح جاده می شود. همچنین، این ساختار بهبود قابلیت ترمیم و مقاومت در برابر شکستگی ‌ها را نیز فراهم می کند. به طور کلی، لاستیک هانکوک با ساختار رادیال به دلیل نوع فناوری خاص به کار رفته، برای عملکرد بهتر در مسیرهای شهری و بزرگراهی مناسب است و معمولاً برای خودروهای مسافرتی و شهری انتخاب می شود.

این در حالی است که، لاستیک هانکوک مدل بایاس بیشتر برای استفاده در ماشین‌ های سنگین و خودروهای کاربردی مانند موتور گریدر، بولدوزر، بیل مکانیکی و دامپتراک استفاده می شوند. این نوع لاستیک ها به دلیل ساختار و طراحی خود، برای کاربردهای سنگین و شرایط سخت مانند رانندگی در طبیعت، ساخت و ساز، معدن‌کاری، حمل و نقل مواد سنگین و کارهای ساختمانی مناسب هستند. با این تفاسیر، جهت کسب راهنمایی تخصصی بیشتر می توانید با کادر فروش چرخ و یدک تماس حاصل فرمائید.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 55
نمایش همه
علاقه مندی ها ()