خودروهای لوکس و سرعتی از سوی شرکت تولیدکننده مجهز به رینگ های اسپرت هستند چون نوع رینگ نیز بر روی عملکرد اتومبیل در سرعت های بالا تأثیر می گذارد. در عین حال، بسیاری از رانندگان جوان نیز به دلیل طراحی زیبایی که انواع رینگ اسپرت دارند، متمایل به تیونینگ اتومبیل و تعویض رینگ های معمولی می باشند. در همین راستا، فروشگاه چرخ و یدک در لیست محصولات خود اقدام به فروش رینگ اسپرت در مدل و طرح های متنوع می نمایند تا پاسخگوی نیاز متقاضیان آن باشد.

مزایای خرید رینگ اسپرت

با توجه به مطالب مذکور، به کارگیری رینگ اسپرت بر روی عملکرد اتومبیل تأثیر می گذارد و به همین دلیل جهت تعویض رینگ های خودرو، بهتر است با یک مکانیک مجرب مشورت نمائید. خرید رینگ اسپرت در عین حال که مزیت دارد، ممکن است برای اتومبیل شما معایب داشته باشد. همواره انتخاب رینگ اسپرت برای خودروهایی با عرض بالا می تواند به جذابیت اتومبیل کمک کند. همچنین به افزایش قدرت مانور اتومبیل کمک می کند. برخی از موارد کاربرد رینگ اسپرت عبارتند از:

  • افزایش زیبایی و جذابیت ظاهری اتومبیل
  • ارتقاء کیفیت سرعت سیستم ترمزگیری اتومبیل
  • بهبود کنترل و فرمان‌پذیری اتومبیل در سرعت های بالا
  • افزایش توانایی مانور اتومبیل هنگام کنترل فرمان حین حرکت
  • چرخاندن راحت فرمان حین حرکت در جاده های پیچ در پیچ

فروش رینگ اسپرت در مدل های متفاوت صورت می پذیرد که می توان به رینگ اسپرت یک تکه، رینگ اسپرت دو تکه و رینگ اسپرت سه تکه اشاره کرد. هر کدام از آن ها دارای یک سری مزیت و معایب هستند که باید هنگام خرید رینگ اسپرت بدان توجه نمائید و از تجربیات افراد متخصص بهره‌مند گردید. هم اکنون جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش اینترنتی رینگ اسپرت می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

 

طراحی و تولید رینگ اسپرت در دو نوع اصلی منجمله رینگ اسپرت فولادی و رینگ اسپرت آلیاژی صورت می گیرد. هر کدام از موارد مذکور بر روی عملکرد اتومبیل تأثیرگذار می باشند و می تواند مزیت و در عین حال معایب داشته باشد. در فرآیند ساخت رینگ اسپرت از آلیاژ آلومینیوم و منیزیم به کار برده می شود و به همین دلیل از وزن سبک‌تر برخوردار است. به همین علت است که نصب رینگ اسپرت برای خودروهایی که در جاده های ناهموار استفاده می شود، گزینه مناسبی به شمار نمی رود و می تواند به قطعات متصل به لاستیک های خودرو صدمات جدی وارد کند. فروشگاه چرخ و یدک دارای سابقه طولانی در زمینه فروش رینگ اسپرت، لاستیک و دیگر قطعات مرتبط می باشند.

درباره خرید رینگ اسپرت

در همین راستا، می توانند شما را در انتخاب و خرید رینگ اسپرت مناسب راهنمایی کنند. فروش رینگ اسپرت در مدل، طرح و جنس های متفاوت صورت می پذیرد. عمدتاً خودروهای سرعتی و اسپرت تجهیز به رینگ اسپرت هستند، لیکن برخی از رانندگان نیز در راستای تیونینگ کردن اتومبیل خود، خواستار خرید رینگ اسپرت هستند چون با استفاده از آن، می توانند علاوه بر ایجاد زیبایی ظاهری فوق العاده خاص برای اتومبیل، عملکرد فرما‌پذیری خودرو را در سرعت های بالا افزایش دهند. قیمت رینگ اسپرت بر اساس شاخص های متعددی، متفاوت تعیین می گردد که در این جا قصد داریم تا شما را بیشتر با این موضوع آشنا سازیم که عبارتند از:

  • جنس : فروش رینگ اسپرت با آلیاژ و همچنین رینگ اسپرت فولادی صورت می پذیرد
  • طرح: امکان خرید رینگ اسپرت در طرح های مختلف بی ام و، مرسدس بنز، پورشه، هیوندا و ... صورت می گیرد.
  • مدل: طراحی و تولید رینگ اسپرت در مدل های یک تکه، دو تکه و سه تکه صورت می پذیرد.

در نتیجه با کسب اطلاعات تکمیلی از کارشناسان فروش ما، به سهولت می توانید اقدام به خرید رینگ اسپرت مناسب و استاندارد متناسب با مدل اتومبیلتان شوید.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 76
نمایش همه
علاقه مندی ها ()