لاستیک اسپورتیج را می توان از میان مدل های مختلف موجود در بازار خریداری کرد. نکته مهم و قابل تأمل در انتخاب و خرید لاستیک اسپورتیج ، توجه به همخوانی مشخصات فنی تایر و همچنین شرایط محیط رانندگی می باشد. با توجه به تعدد مدل و برندهای لاستیک، ممکن است رانندگان در انتخاب نوع لاستیک تردید داشته باشند که می توانند با کارشناسان فروش چرخ و یدک نسبت به این موضوع مشورت کنند.

خرید لاستیک اسپورتیج از نوع رادیال  

لاستیک های رادیال برای خودروها، از جمله مدل هایی مانند اسپورتیج  (Kia Sportage)، دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی هستند که به عملکرد و ایمنی خودرو کمک می کنند. در این بخش از مقاله شما را با جزئیات انتخاب لاستیک اسپورتیج از نوع رادیال آگاه می سازیم که عبارتند از:

در لاستیک های رادیال، لایه ‌های نخ به صورت عمود بر جهت حرکت قرار می‌ گیرند. این ساختار باعث افزایش انعطاف‌پذیری و بهبود چسبندگی به جاده می شود. در نتیجه، برای سرعت های بالا طراحی شده‌اند و معمولاً عملکرد بهتری در اتوبان ها و جاده ‌های سریع دارند. فروش لاستیک اسپورتیج با ساختار متفاوت، به راننده این امکان را می دهد که بتواند متناسب با موقعیت های گوناگون آب و هوایی و وضعیت جاده، بهترین انتخاب مدل لاستیک را داشته باشد.

لازم است بدانید، لاستیک های رادیال معمولاً عمر بیشتری نسبت به لاستیک های بایاس دارند. ساختار رادیال باعث توزیع یکنواخت فشار بر روی سطح لاستیک می شود و در نتیجه سایش کمتری ایجاد می کند و به همین علت است که خرید لاستیک اسپورتیج برای ترددهای درون شهری گزینه مناسبی محسوب می شود.

لاستیک های رادیال برای خودروهای مختلف با اندازه‌های متفاوت تولید می شوند. برای فروش لاستیک اسپورتیج ، معمولاً اندازه‌ هایی مانند 225/60 r17، 235/55 r18 و ... رایج است. اطمینان حاصل کنید که سایز مناسب برای اتومبیل خود انتخاب کرده باشید. جهت کسب راهنمایی بیشتر می توانید به صورت آنلاین با کارشناسان فروش چرخ و یدک در ارتباط باشید.

 

خوشبختانه امروزه شاهد افزایش تنوع مدل و ساختار لاستیک های خودرو هستیم که باعث می گردد رانندگان متناسب با موقعیت های مختلف رانندگی، بهترین لاستیک را خریداری نموده و به ارتقاء عملکرد اتومبیل کمک کنند. اگر به دنبال خرید لاستیک اسپورتیج هستید و قصد تعویض تایرهای قدیمی اتومبیل خود را دارید، مطالعه این مقاله کوتاه که توسط کارشناسان فروش چرخ و یدک گردآوری شده است، می تواند شما را در انتخاب لاستیک مناسب و با کیفیت راهنمایی کند.

خرید لاستیک اسپورتیج مناسب

خرید لاستیک مناسب برای خودرو کیا اسپورتیج نیازمند توجه به چندین نکته کلیدی است. در ادامه، مراحل و نکات مهم برای انتخاب و خرید لاستیک اسپورتیج مناسب را بررسی می کنیم:

  • اندازه لاستیک: بر اساس دفترچه راهنمای خودرو و یا مشخصات مندرج بر روی لایه خارجی تایرهای فابریک خودرو می توانید به اندازه استاندارد لاستیک اسپورتیج دست پیدا کنید. معمولاً اطلاعاتی مانند عرض، نسبت ابعادی و قطر رینگ (225/60r17) ذکر شده است.
  • شاخص بار و سرعت: این دو مشخصه نشان‌دهنده حداکثر بار و سرعتی است که لاستیک اسپورتیج می تواند تحمل کند. اطمینان حاصل کنید که این مشخصات با نیازهای خودرو و شرایط رانندگی شما مطابقت داشته باشد.
  • از برندهای معتبر و شناخته‌شده خرید لاستیک اسپورتیج را انجام دهید. برندهایی مانند میشلن، پیرلی، نانکن، نکسن، دانلوپ، بریجستون، گودیر، یوکوهاما، کنتیننتال، یزد تایر، بارز، ایران تایر و ... معمولاً کیفیت بالاتری دارند.
  • در عین حال، پیش از هر اقدامی، بررسی نظرات کاربران که به صورت آنلاین خریداری نموده‌اند می تواند به شما کمک کند تا در مورد کیفیت و عملکرد لاستیک اسپورتیج مناسب اطلاعات بیشتر بدست آورید.
  • در حال حاضر به دلیل تعدد مراکز فروش اینترنتی لاستیک، امکان بررسی قیمت ها را در فروشگاه‌ های مختلف فراهم می باشد. همچنین، تخفیف ها و پیشنهادات ویژه می توانند به شما کمک کنند تا بهترین لاستیک اسپورتیج را با قیمت ارزان خریداری کنید.
  • به یاد داشته باشید که هزینه بالاتر همیشه به معنای کیفیت بهتر نیست، اما معمولاً لاستیک های ارزان‌تر ممکن است عمر کمتری داشته باشند. در نتیجه همواره در انتخاب و خرید لاستیک اسپورتیچ و هر خودروی دیگری مد نظر قرار دهید.

    شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

    فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

    ایمیل : info@charkhoyadak.com

    خط   ویژه دفتر: 34804-021   

     021-33444002   021-33444003 

    021-33569862   021-33569328

    تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 74
نمایش همه
علاقه مندی ها ()