هزینه تولید لاستیک به نوع مواد اولیه‌ای که در ساخت آن استفاده می شود بستگی دارد. لاستیک هایی که از مواد با کیفیت‌تر ساخته شده‌اند، معمولاً قیمت بالاتری دارند. در نتیجه قیمت لاستیک کمری بر اساس شاخص های متعددی تعیین می گردد. در ادامه مقاله این هفته تلاش داریم تا شما را با برخی از نکات مهم و کلیدی در خرید لاستیک کمری آشنا سازیم. فروشگاه چرخ و یدک سال های متوالی است که واردات و فروش لاستیک در برندهای معتبر را انجام می دهند، در نتیجه با اطمینان خاطر در راستای خرید لاستیک کمری و هر اتومبیل دیگر می توانید با کارشناسان فروش آن ها مشورت نمائید.

خرید لاستیک کمری ارزان

قیمت های لاستیک ممکن است در فروشگاه ‌های مختلف یا آنلاین متفاوت تعیین شوند. همچنین، ارائه تخفیف ها و پیشنهادات ویژه نیز می توانند بر قیمت تأثیر بگذارند. جهت اطلاع از قیمت لاستیک کمری می توانید به وب سایت فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید.قیمت لاستیک کمری و به طور کلی لاستیک های خودرو تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار می ‌گیرد. این عوامل شامل موارد زیر هستند: 

نوع لاستیک: لاستیک های تابستانی، زمستانی و چهار فصل قیمت های متفاوتی دارند. همچنین، لاستیک های با ویژگی های خاص مانند ضد پنچری یا کم‌صدا نیز معمولاً گران‌تر هستند. از این‌رو امکان خرید لاستیک کمری ارزان و همچنین گران برای راننده وجود دارد.

اندازه و مشخصات فنی: اندازه لاستیک (قطر، عرض و نسبت ابعادی) و مشخصات فنی مانند شاخص بار و سرعت می تواند بر قیمت  فروش لاستیک کمری  تأثیر بگذارد. همواره لاستیک های بزرگ‌تر و با مشخصه های ساختاری خاص معمولاً هزینه بیشتری دارند.

برند: برندهای معتبر دارای قیمت های بالاتری هستند، در عین حال اغلب کیفیت و عملکرد بهتری را ارائه می دهند. برندهای ناشناخته ممکن است قیمت کمتری داشته باشند، اما کیفیت آن ها ممکن است پایین‌تر باشد. همواره توصیه ما در خرید لاستیک کمری و هر اتومبیل دیگری، توجه به کیفیت ساختار لاستیک می باشد.

 

جهت انتخاب و خرید لاستیک کمری و هر خودروی دیگری، باید به ویژگی های ظاهری و همچنین ساختاری آن توجه نمائید. با توجه به گسترش تولیدات شرکت های لاستیک سازی و ارتقاء فناوری ساخت لاستیک، همواره در انتخاب و خرید لاستیک باید به کلیه نکات مرتبط توجه داشته باشید. از آنجایی که لاستیک سطح تماس مستقیم میان جاده با خودرو را بوجود می آورد، در نتیجه بیشتر در معرض سایش قرار گرفته می شود. بنابراین به صورت دوره‌ای باید تایرهای قدیمی خودرو مورد بررسی قرار گرفته شوند و نسبت به تعویض آن ها اقدام نمود. فروشگاه چرخ و یدک بر روی فروش لاستیک خودرو فعالیت می کنند. در همین راستا، می توانند شما را در خرید لاستیک کمری متناسب با نیازتان و مدل اتومبیلتان راهنمایی کنند.

خرید لاستیک کمری ارزان و مناسب

خودروی کمری جزء ماشین های سواری است که امکان رانندگی با سرعت بالا را برای راننده فراهم می آورد. در نتیجه هنگام خرید لاستیک کمری، باید به توان تحمل شاخص سرعت لاستیک توجه نمود. در عین حال، برای انتخاب لاستیک مناسب برای خودروی کمری، باید به نکات زیر توجه کرد:

  • اندازه لاستیک: سایز لاستیک باید با مشخصات کارخانه‌ای خودرو مطابقت داشته باشد. معمولاً این اطلاعات در دفترچه راهنما، بر روی برچسبی در قسمت درب راننده و همچنین لایه خارجی لاستیک های فابریک خودرو نوشته می شود.
  • نوع لاستیک: بسته به نوع استفاده (شهر، جاده‌های خارج از شهر، شرایط آب و هوایی) می توانید خرید لاستیک کمری را از میان تایرهای تابستانی، زمستانی یا چهار فصل انجام دهید.
  • عمر لاستیک: به تاریخ تولید لاستیک توجه کنید. لاستیک ها به مرور زمان کیفیت خود را از دست می دهند، حتی اگر استفاده نشوند. در نتیجه قیمت لاستیک کمری را بر اساس سال تولید مقایسه کنید و کیفیت را ملاک انتخاب لاستیک خودرو در نظر بگیرید.

با رعایت چنین نکاتی می توانید لاستیک کمری مناسبی برای خودروی خود انتخاب کنید که ایمنی و راحتی بیشتری را برای شما فراهم می کند. جهت خرید و اطلاع از قیمت لاستیک کمری می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 40
نمایش همه
علاقه مندی ها ()