شرکت نکسن فعالیت خود را در کشور سئول کره جنوبی، در سال 1942 آغاز نموده است. این کمپانی معتبر با بهره‌گیری از فناوری پیشرفته روزبروز تلاش دارند بر تنوع محصولات خود و فروش لاستیک نکسن بی‌افزایند. این کمپانی معتبر در ابتدا تلاش نموده‌اند، اقدام به تولید انواع لاستیک سیلیکات نانون، نانوکامپوزیت و ... نمایند و در گذر زمان توانستند موفق به بهبود عملکرد لاستیک های نکسن گردند و میزان مقاومت لاستیک ها در برابر شرایط محیطی را افزایش دهند. چندین سال توسط شرکت های خودروسازی بزرگ همانند هیوندا، کیا موتورز، رنو و ... لاستیک نکسن به عنوان تایرهای فابریک برخی از محصولاتشان به بازار مصرف عرضه می شدند.

خرید لاستیک نکسن اورجینال

همچنان رانندگان بسیاری متقاضی خرید لاستیک نکسن با فناوری پیشرفته هستند تا بتوانند به بهبود عملکرد خودرو در شرایط رانندگی سرعتی کمک کنند. همواره فروش لاستیک نکسن نیز همانند هر برند معتبر خارجی دیگر در مدل و با فناوری متفاوت صورت می پذیرد که این عوامل بر انتخاب افراد تأثیرگذار می باشند. به عنوان مثال رانندگانی که قصد رانندگی در طبیعت را دارند، در انتخاب مدل لاستیک نکسن باید به موارد مهم و اساسی دیگر توجه نمائید. فروشگاه چرخ و یدک به دلیل داشتن سابقه طولانی در عرصه فروش لاستیک های خارجی، همواره می توانند شما را در انتخاب مدل لاستیک نکسن راهنمایی کنند.

قیمت  خرید لاستیک نکسن نسبت به کیفیت بالایی که از آن برخوردار است، از سوی بسیاری از رانندگان مورد استقبال قرار گرفته می شود چون به بهبود عملکرد خودرو کمک می کند. اگر در پی خرید لاستیک نکسن هستید، باید توجه کافی نسبت به مشخصات فنی خودرو و تایرهای فابریک آن داشته باشید. علاوه بر آن که می توانید با دسترسی داشتن به دفترچه راهنمای خودرو، اطلاعات دقیق نسبت به مدل تایرهای فابریک اتومبیل کسب نمائید و سپس بر اساس آن، اقدام به انتخاب سایز و خرید لاستیک نکسن از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک نمائید.

 

فروش لاستیک نکسن نیز در مدل و ساختار متفاوت صورت می پذیرد. در نتیجه مبتنی بر سایز رینگ خودرو، مدل اتومبیل و مشخصات فنی تایرهای فابریک اقدام به خرید لاستیک نکسن با فناوری متفاوت گردید. کمپانی نکسن در گذر زمان از تکنولوژی متفاوت در فرآیند تولید و ساخت لاستیک های نکسن استفاده نموده‌اند تا بدین وسیله بتوانند فرمان‌پذیری خودرو را در موقعیت های متفاوت رانندگی، بهبود ببخشند. فروشگاه چرخ و یدک به دلیل نوع فعالیتی که در زمینه واردات و فروش لاستیک های خارجی می نمایند، بهتر می توانند شما را در انتخاب و خرید لاستیک نکسن راهنمایی کنند.

عوامل تأثیرگذار در انتخاب لاستیک نکسن

با توجه به اینکه لاستیک ارتباط میان خودرو و جاده را فراهم می آورد، بیشتر در معرض سایش قرار می گیرد. در نتیجه راننده هر چند وقت یکبار بایستی به بررسی قسمت های مختلف لاستیک خودرو بپردازد و سپس نسبت به تعویض به موقعیت لاستیک اقدام نماید. هنگام خرید لاستیک نکسن، باید به موارد زیر توجه نمائید چون تأثیر مستقیم بر روی کیفیت رانندگی و میزان چسبندگی تایرها بر روی زمین خواهد داشت:

  • شیوه رانندگی: همانطور که می دانید، ممکن است افراد تمایل به رانندگی برای مسابقات و یا تردد در سطح شهر و یا طبیعت‌گردی در جنگل و یا بیابان داشته باشند. در نتیجه انتخاب لاستیک نکسن می تواند از میان مدل های رادیال و یا بایاس (آفرود) صورت گیرد.
  • مدل خودرو: با توجه به تنوع محصولات شرکت های خودروسازی، می بایست در انتخاب مدل و سایز لاستیک نکسن دقت نمود چون تأثیر مستقیم بر روی سطح چسبندگی لاستیک در جاده خواهد داشت.
  • شرایط جوی: موقعیت آب و هوایی و وضعیت جاده های خیس و لغزنده برفی، موجب می گردد تا عملکرد لاستیک خودرو تحت تأثیر قرار گیرد و سرعت ترمزگیری اتومبیل کاهش یابد. در همین راستا، شاهد فروش لاستیک نکسن در مدل های تابستانه، تمام فصل و زمستانه هستیم.

در نتیجه مبتنی بر وضعیت رانندگی و تیپ خودرو، می توان بهترین لاستیک نکسن را از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک همراه با گارانتی معتبر خریداری کرد.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 145
نمایش همه
علاقه مندی ها ()