برای خرید لاستیک نیاز است انواع برند ها را شناخته و اطلاعات لازم را درباره آن به دست آورید. به منظور خرید لاستیک مورد نظر باید برند های معتبر را انتخاب کنید تا بتوانید لاستیک‌ هایی با کیفیتی را تهیه کنید. هر یک از لاستیک‌ ها دارای کیفیتی است و تولید کنندگان تایر از تکنولوژی مختلف در ساخت تایر ها استفاده می‌ کنند. با توجه به مدل خودرو می‌ توانید لاستیک‌ های مناسب را انتخاب کنید. همچنین توجه به شرایط جاده‌ ای و آب و هوایی منطقه مورد نظر در انتخاب تایر بسیار موثر خواهد بود. برند های زیادی همچون لاستیک پیرلی، لاستیک هانکوک، لاسیک کومهو ، لاستیک بارز ، لاستیک ایران تایر و غیره در بازار موجود هستند.

فروشگاه چرخ و یدک یکی از مراکز فروش لاستیک است که انواع برند ها را گردآوری نموده است. از طریق سایت چرخ و یدک امکان خرید لاستیک به صورت آنلاین وجود دارد.

خرید لاستیک به صورت اینترنتی

 در صورت تمایل به خرید لاستیک به صورت اینترنتی از طریق سایت‌ های معتبر همچون سایت چرخ و یدک می‌ توانید نسبت به خریدتان اقدام نمایید. مجموعه چرخ و یدک دارای سال‌ ها سابقه در حوزه فروش تخصصی تایر می‌ باشد و امکان خرید آنلاین را برای مشتریان گرامی فراهم نموده است. این مجموعه انواع برند های معتبر را در دسته‌ بندی‌ های گوناگون در سایت قرار داده و افراد پس از مراجعه به سایت می‌ توانند بر اساس نوع خودرو نسبت به خرید تایر مناسب اقدام کنند. بنابراین اگر شما اطلاعات لازم برای خرید لاستیک مناسب با خودروی خود را نداشته باشید هم می‌ توانید از طریق سایت چرخ و یدک به راحتی لاستیک‌ ها را یافته و خریدتان را انجام دهید. خرید لاستیک به صورت اینترنتی امکان خرید آسان را برای شما فراهم می نماید تا بتوانید از سراسر کشور خریدتان را انجام دهید.

لاستیک  ها تنها بخشی از خودرو هستند که با جاده در تماس بوده و به همین دلیل کیفیت تایر بر عملکرد خودرو ها بسیار موثر است. لاستیک به عنوان آخرین عضو حرکتی خودرو از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در انتخاب و خرید لاستیک باید دقت کرد. در صورتی که برند معتبری را انتخاب کنید تایر خریداری شده دارای سطح کیفی بالایی بوده و دوام و ماندگار بالایی دارد. در واقع یک تایر مناسب باید کشش و چسبندگی مناسبی با سطح جاده داشته باشد ، همچنین انعطاف پذیری تایر در شرایط مختلف جاده‌ ای همچون دست انداز ها بسیار مهم است. تایر های با کیفیت از لایه‌ های مختلف ساخته شده‌ اند و در ساخت این تایر ها از فناوری جدید همچون فناوری تولید تایر به صورت یکپارچه استفاده شده است.

خرید لاستیک با کیفیت

در فروشگاه چرخ و یدک انواع تایر ها در برند های معتبر و در نمونه اصلی ارائه می‌ شود. این مجموعه بهترین قیمت لاستیک را ارائه می‌ کند و این به دلیل پخش مستقیم تایر ها است. خرید لاستیک باید با دقت بالایی انجام گیرد زیرا لاستیک‌ ها از نظر نوع کاربری ، شرایط آب و هوایی، مدل و نوع با یکدیگر متفاوت هستند. در واقع هر یک از تولید کنندگان تایر بر اساس نیاز بازار انواع تایر ها را به تولید رسانده‌ اند و خریداران لاستیک نیاز به آگاهی و دقت در زمان خرید لاستیک با کیفیت دارند. کارشناسان ما در مجموعه چرخ و یدک تمام اطلاعات لازم را برای خرید لاستیک مناسب به شما ارائه می‌ کنند. بنابراین می‌ توانید با مراجعه به سایت چرخ و یدک انواع لاستیک‌ ها را بررسی کرده و مناسب‌ ترین آن را تهیه کنید. قیمت لاستیک به دلیل عرضه مستقیم توسط این فروشگاه بسیار مناسب و اقتصادی در نظر گرفته شده است تا بتوان خریدی عالی را انجام داد.

 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09903480400

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 39
نمایش همه
علاقه مندی ها ()